وبلاگ طرفداران امین حبیبی

(-: به وبلاگ طرفداران امین حبیبی خوش آمدید :-)

وبلاگ طرفداران امین حبیبی

(-: به وبلاگ طرفداران امین حبیبی خوش آمدید :-)

وبلاگ طرفداران امین حبیبی

به وبلاگ طرفداران امین حبیبی خوش آمدید :-)
به زودی مطالب وبلاگ به صورت کلمل بار گذاری می شوند





تو رو که میبینم چشام رویا رو باور میکنه
رویای شیرینم نگاهت حالم رو بهتر میکنه

بایگانی

متن آهنگ زیبای فدای تو چشام امین حبیبی

دارم دق می کنم ، تحمل ندارم
دیگه خسته شدم ، دارم کم میارم


دلم تنگ شده و دیگه نا ندارم
همش فکر توام ، همش بی قرارم


دیگه اشکی برام نمونده که بخوام
برات گریه کنم ، فدای تو چشام


دلم داره واسه تو پرپر می زنه
تو رفتی و هنوز خیالت با منه

بدون تو کجا برم ، کنار کی بشینم
تو چشمای کی خیره شم ، خودم رو توش ببینم


تو که نیستی به کی بگم چشاشو روم نبنده
به کی بگم یکم نازم کنه که بم نخنده


بدونه تو با کی حرف بزنم ، دردت به جونم
تو این دنیا به عشق کی ، به شوق کی بمونم


به جونه چشمات از تموم این زندگی سیرم
تو که نیستی همش آرزو می کنم بمیرم

دارم دق می کنم ، تحمل ندارم
دیگه خسته شدم ، دارم کم میارم


دلم تنگ شده و دیگه نا ندارم
همش فکر توام ، همش بی قرارم


دیگه اشکی برام نمونده که بخوام
برات گریه کنم ، فدای تو چشام


دلم داره واسه تو پرپر می زنه
تو رفتی و هنوز خیالت با منه

بدون تو کجا برم ، کنار کی بشینم
تو چشمای کی خیره شم ، خودم رو توش ببینم


تو که نیستی به کی بگم چشاشو روم نبنده
به کی بگم یکم نازم کنه که بم نخنده


بدونه تو با کی حرف بزنم ، دردت به جونم
تو این دنیا به عشق کی ، به شوق کی بمونم


به جونه چشمات از تموم این زندگی سیرم
تو که نیستی همش آرزو می کنم بمیرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی