وبلاگ طرفداران امین حبیبی

(-: به وبلاگ طرفداران امین حبیبی خوش آمدید :-)

وبلاگ طرفداران امین حبیبی

(-: به وبلاگ طرفداران امین حبیبی خوش آمدید :-)

وبلاگ طرفداران امین حبیبی

به وبلاگ طرفداران امین حبیبی خوش آمدید :-)
به زودی مطالب وبلاگ به صورت کلمل بار گذاری می شوند





تو رو که میبینم چشام رویا رو باور میکنه
رویای شیرینم نگاهت حالم رو بهتر میکنه

بایگانی

متن آهنگ تف و لعنت از آلبوم غروب امین حبیبی

متن آهنگ تف و لعنت از امین حبیبی

خسته و زخمی و داغـــون یه گوشه کنج  خیابون
گونه هام خیسه از اشک و تو  دلم غصه فراوون
هرکسی رد میـــشه انــــــگار  منو اصلا نمیبـــینه
 هیچ کسی حتـــی یه لحظــــه  پای حرفام نمیشینیه
هیچ کسی دلش نمیخواد   جــای من باشه یه روزم
 باید اینجا تک و تنـــــــــها تا همیـشه من بسوزم
منی که یه روزگاری واسه خـــودم کســـــی بودم
همه چی داشتم و اینجور غریب و بی کسی نبودم
تف و لعنت به تو ای عشق که منو ویرونه کردی 
خونــــه ی آباد من رو اینجوری  ویـــرونه کردی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی