وبلاگ طرفداران امین حبیبی

(-: به وبلاگ طرفداران امین حبیبی خوش آمدید :-)

وبلاگ طرفداران امین حبیبی

(-: به وبلاگ طرفداران امین حبیبی خوش آمدید :-)

وبلاگ طرفداران امین حبیبی

به وبلاگ طرفداران امین حبیبی خوش آمدید :-)
به زودی مطالب وبلاگ به صورت کلمل بار گذاری می شوند





تو رو که میبینم چشام رویا رو باور میکنه
رویای شیرینم نگاهت حالم رو بهتر میکنه

بایگانی

14 بهمن 1391

تو به من خندیدی
من نگاهت کردم
مات و مبهوت ، خراب
همچو ماهی در تنگ
با خیال اینکه
میشود روزی ازین حبس ابد
در تو ازاد شد
و
لب خندانه تو را
همچو گلبرگ گلی
که تو ، بو میکردی
عاشقانه بوسید
رو که بر گرداندی
تن من داغ شد و
آب از تنگ پرید
و من از دوری تو
دم به دم جان دادم
کاش آن گل بودم
و مرا میبردی
گرچه او هم با تو
روزگارش کوتاست.
(امین حبیبی)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی